SPEED TRIPLE 1200 RR
20.990,00 €
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ & ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Τύπος | Υδρόψυκτος, 12-βάλβιδος, 2 ΕΕΚ, τρικύλινδρος σε σειρά |
---|---|
Χωρητικότητα | 1160 cc |
Διάμετρος | 90.0 mm |
Διαδρομή | 60.8 mm |
Συμπίεση | 13.2:1 |
Μέγιστη ιπποδύναμη EC | 180 PS @ 10,750 σαλ |
Μέγιστη ροπή EC | 125 Nm @ 9,000 σαλ |
Σύστημα τροφοδοσίας | Ηλεκτρονικός διαδοχικός ψεκασμός πολλαπλών σημείων με ηλεκτρονικό έλεγχο γκαζιού |
Εξάτμιση | Ανοξείδωτοι ατσάλινοι λαιμοί 3 σε 1 με χαμηλά τοποθετημένο πρωτεύον τελικό και πλαϊνά τοποθετημένο δευτερεύον τελικό |
Τελική μετάδοση | Αλυσίδα X-ring |
Συμπλέκτης | Υγρός, πολύδισκος, υποβοηθούμενος ολίσθισης |
Κιβώτιο | 6 ταχυτήτων |
ΠΛΑΙΣΙΟ
Πλαίσιο | Αλουμινένιο διπλού σωλήνα, βιδωτό αλουμινένιο υποπλαίσιο |
---|---|
Ψαλίδι | Αλουμινένιο, μονόμπρατσο |
Εμπρός Τροχός | Χυτός αλουμινένιος, 17 x 3.50” |
Πίσω Τροχός | Χυτός αλουμινένιος, 17 x 6.00” |
Εμπρός Ελαστικό | 120/70 ZR 17 (58W) |
Πίσω Ελαστικό | 190/55 ZR 17 (75W) |
Εμπρός Ανάρτηση | Πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι Öhlins 43χιλ, 120χιλ διαδρομή τροχού. Ηλεκτρονικό σύστημα απόσβεσης συμπίεσης / επαναφοράς Öhlins S-EC 2.0 OBTi |
Πίσω Ανάρτηση | Μονοσόκ ανάρτηση Öhlins με σύνδεσμο, 120χιλ διαδρομή τροχού. Ηλεκτρονικό σύστημα απόσβεσης συμπίεσης / επαναφοράς Öhlins S-EC 2.0 OBTi |
Εμπρός Φρένα | Διπλοί πλευστοί δίσκοι 320χιλ. Μονομπλόκ δαγκάνες Brembo Stylema, OC-ABS, ακτινική τρόμπα με ξεχωριστό δοχείο, πλήρως ρυθμιζόμενη. |
Πίσω Φρένο | Μονός δίσκος 220χιλ. Διέμβολη δαγκάνα Brembo, OC-ABS. Πίσω ακτινική τρόμπα με ξεχωριστό δοχείο. |
Όργανα | Πλήρως έγχρωμη οθόνη TFT 5″ |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ & ΒΑΡΗ
Πλάτος (Τιμόνι) | 758 mm |
---|---|
Ύψος Χωρίς Καθρέφτες | 1120 mm |
Ύψος Σέλας | 830 mm |
Μεταξόνιο | 1439 mm |
Γωνία Κάστερ | 23.9 º |
Ίχνος | 104.7 mm |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ | 15.5 L |
υγρό βάρος | 199 kg |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
Κατανάλωση Καυσίμου | 6.3 λ/100χλμ |
---|---|
Νούμερα CO2 | 144 γρ/χλμ. Οι εκπομπές CO2 και η κατανάλωση μετριούνται σύμφωνα με την οδηγία 168/2013/EC. Τα νούμερα της κατανάλωσης προέρχονται από συγκεκριμένες συνθήκες δοκιμών και παρέχονται για λόγους σύγκρισης μόνο. Ενδέχεται να μην αντανακλούν αποτελέσματα πραγματικής οδήγησης. |
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΣΤΑ
Το Triumph Shift Assist για ανεβοκατεβάσματα τχυτήτων και το υπερσύγχρονο σύστημα ελέγχου ανύψωσης μπροστινού τροχού επιτρέπει ομαλότερη, ταχύτερη επιτάχυνση, τόσο στο δρόμο όσο και στις πιο απαιτητικές πίστες
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΒΕΛΤΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ
Τοποθετημένο στον βασικό εξοπλισμό, το πλήρες σύστημα φωτισμού LED αυξάνει την ορατότητα, το πλήρως keyless σύστημα εκκίνησης βελτιώνει την εμπειρία του αναβάτη και το πλήρως ρυθμιζόμενο cruise control προσφέρει μεγάλη άνεση κατά τη διάρκεια της διαδρομής.
ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ CARBON
Εκπληκτικά, ελαφριά εξαρτήματα από ίνες άνθρακα, από το μπροστινό φτερό με τη διακριτική σήμανση έως τα γλυπτά πλαϊνά πάνελ, προσφέρουν μια ευχάριστη, εκλεπτυσμένη εμφάνιση στην RR.
ΠΛΗΡΩΣ ΕΓΧΡΩΜΑ ΟΡΓΑΝΑ TFT
Πλήρως έγχρωμο, παραμετροποιήσιμο από τον οδηγό, το όργανο TFT 5″ διαθέτει συνδεσιμότητα Bluetooth και GoPro, λεπτομερή πλοήγηση και χρονόμετρο γύρου, όλα εύκολα προσβάσιμα από διακόπτες στο τιμόνι.