SRT 550
Επαναπροσδιορίζει την κατηγορία
Η κινητήριος δύναμη της SRT 550 είναι ένας δικύλινδρος εν σειρά, που αποδίδει 47,6 ίππους στις 7.500rpm, αποτελώντας μία από τις πιο ελκυστικές επιλογές στην Α2 κατηγορία των διπλωμάτων. Η τιμή της μέγιστης ροπής φτάνει στα 51Nm/5.500rpm, με έμφαση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, κάτι που αποτελεί το βασικό χαρακτηριστικό της απόδοσης της SRT 550.
Ολοκληρωμένη Προστασία – Full LED Φώτα
Η εντυπωσιακή σχεδίαση με τις αιχμηρές γραμμές που σχηματίζουν το ρύγχος με το ρεζερβουάρ, δίνουν την αίσθηση μιας δυναμικής και επιθετικής σιλουέτας. Η ψηλή ζελατίνα με τις προεκτάσεις στο κάτω μέρος καλύπτει απόλυτα τον αναβάτη, ενώ οι full LED προβολείς φωτίζουν αποτελεσματικά κάθε σπιθαμή της πορείας της SRT 550, προσθέτοντας παράλληλα και στην ιδιαίτερη όψη της μοτοσυκλέτας.
Υψηλή Ασφάλεια – Κορυφαία Συμπεριφορά
Οι ακτινικές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων μπροστά και το ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 43mm, εγγυώνται ασφάλεια κατά την πέδηση και ενισχύουν την εμπιστοσύνη που νιώθει ο αναβάτης της SRT 550, ανεξάρτητα από τις συνθήκες του τερέν που κινείται. Με διαδρομή 140mm και τις σωστά μελετημένες αποσβέσεις της μπροστινής ανάρτησης, η άνεση και η απόλαυση στην οδήγηση είναι εξασφαλισμένες.
Η SRT 550 διαθέτει στο στάνταρ εξοπλισμό μία στιβαρή κατασκευή με βάσεις για αποσκευές, όπως οι εύκαμπτες βαλίτσες, που παίζουν και προστατευτικό ρόλο για το πίσω τμήμα της μοτοσυκλέτας.
Οι προστατευτικές χούφτες ανήκουν κι αυτές στο στάνταρ εξοπλισμό της SRT 550, διαθέτοντας σταθερή αλουμινένια ενίσχυση, για ακόμη πιο αποτελεσματική προστασία των χεριών του αναβάτη.
Πλήρης και Λειτουργική LCD Οθόνη
Οι πλήρεις και ευανάγνωστες ενδείξεις που προβάλλονται στην LCD οθόνη 5″ της SRT 550 κρατούν απόλυτα ενημερωμένο τον αναβάτη, ενώ η θύρα φόρτισης USB που βρίσκεται ακριβώς δίπλα από την οθόνη, προσφέρει μια εξαιρετικά χρηστική λύση για να είναι εξασφαλισμένη η τροφοδοσία των έξυπνων συσκευών του.
Ειδικά Σχεδιασμένο Τελικό Εξάτμισης
Με γνώμονα τον πιο “on” χαρακτήρα της SRT 550, το τελικό της εξάτμισης είναι σχεδιασμένο με μικρό μήκος, τοποθετημένο χαμηλά και πίσω από τον κινητήρα, συμβάλλοντας τα μέγιστα στη συγκέντρωση των μαζών και στο χαμηλό κέντρο βάρους. Παράλληλα καλύπτει και τις πιο αυστηρές προδιαγραφές ρύπων και ήχου.