310X2
3.995 €
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | Τετράχρονος Υγρόψυκτος, 312cc |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ | 1 – DOHC / 4 |
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ | EFI BOSCH |
ΙΣΧΥΣ | 35,4 ps/9500 rpm |
ΡΟΠΗ | 30 Nm/7500 rpm |
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ | Δίσκος 300mm + ABS |
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ | Δίσκος 230mm + ABS |
ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΔΙΑΔΡΟΜΗ/ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ) |
Ανεστραμμένο Πιρούνι (110mm / Ø37mm) |
ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΔΙΑΔΡΟΜΗ) |
Monoshock (46mm) |
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. | 110/70-17 Τubeless Radial |
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. | 160/60-17 Τubeless Radial |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ | 6 Ταχύτητες |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ) | 2051 x 791 x 1322 |
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΕΔΑΦΟΣ | 161mm |
ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ) | 193 kg |
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ | 19 lt |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ | 3.9 l/100km (WMTC3) |
310X2 – Ανακάλυψε αξίες
Άκρως εντυπωσιακή, με επιθετική σχεδίαση και υψηλά ποιοτικά standards.
Με προηγμένη τεχνολογία κρυπτογράφησης, το επαγωγικό κλειδί είναι εξαιρετικό.
Μικρό σε μέγεθος τοποθετείται ακόμη και σε λουράκι ενός smart watch
(όπως το Mi Smart Band 3 ή άλλα ίδιου μεγέθους).
Η μοτοσυκλέτα αναγνωρίζει το ειδικό κλειδί όταν βρεθεί σε απόσταση 1,5 μέτρου και αυτόματα ενεργοποιεί τα χειριστήρια για να την ξεκλειδώσει ο αναβάτης και να την εκκινήσει.
Διαθέτει ενσωματωμένο σένσορα, όπου ακόμα κι αν η στάθμη μπαταρίας είναι χαμηλή, μπορεί να το ξεκλειδώσει.
Έγχρωμη TFT Οθόνη
Η 310X2, διαθέτει έγχρωμη οθόνη TFT με ρύθμιση επιπέδου φωτεινότητας χειροκίνητα ή αυτόματα, ανάλογα με τις συνθήκες φωτισμού που επικρατούν στο περιβάλλον. Διαθέτει τέσσερα εξατομικευμένα θεματικά interfaces για να επιλέξει ο αναβάτης αυτό που του ταιριάζει.
Η μονάδα EFI της BOSCH τελευταίας γενιάς, πέραν του ψεκασμού καυσίμου βελτιστοποιεί τη λειτουργία του βεντιλατέρ ψυγείου, τις λειτουργίες sports & fuel-saving.
Υψηλής ακρίβειας σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών.
Το σύστημα παρακολουθεί την πίεση και τη θερμοκρασία των ελαστικών και ειδοποιεί σε περίπτωση υψηλής ή χαμηλής πίεσης και υψηλής θερμοκρασίας των ελαστικών.
Αν κατά την οδήγηση διαπιστωθεί απότομη πτώση της πίεσης του ελαστικού, αναβοσβήνει προειδοποίηση στην οθόνη.
Διπλή θύρα USB
Διαθέτει, διπλή θύρα ταχείας φόρτισης USB QC3.0, με έξοδο ισχύος 18W σε κάθε θύρα.
Νέοι, μοντέρνοι, εύχρηστοι διακόπτες, με δείκτη προστασίας IP67 και διακριτικό κρυφό φωτισμό κατά τη διάρκεια της νύχτας.
Ηλεκτρικό άνοιγμα καλύμματος ρεζερβουάρ | Ηλεκτρικό άνοιγμα σέλας | Ηλεκτρικό ξεκλείδωμα τιμονιού
Η φαρδιά και ψηλή ζελατίνα είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη. Σε συνδυασμό με τον αεροδυναμικό σχεδιασμό διώχνει αποτελεσματικά τον αέρα πάνω από το κράνος του αναβάτη.
Με διπλή χαρτογράφηση, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε δύο λειτουργίες, την “Ε” (eco) για εξοικονόμηση καυσίμου και την “S” για γρήγορη sport λειτουργία. Κατά τη λειτουργία εξοικονόμησης καυσίμου το πρόγραμμα παρεμβαίνει προσωρινά μεταβάλλοντας τη χαρτογράφηση σε sport λειτουργία όταν οι στροφές του κινητήρα ξεπεράσουν τις 7.000 στροφές.
Μοναδικής Σχεδίασης Προβολέας LED
Χαρακτηριστικό γνώρισμα της 310X2 είναι τα επιθετικής σχεδίασης φώτα ημέρας (DRL).
Ο δυνατός φωτισμός LED του προβολέα, κάνει τη νύχτα μέρα.
Μεγάλοι Δίσκοι και BOSCH ABS
Το σύστημα πέδησης αποτελείται από ένα δισκόφρενο μπροστά (300 mm) και ένα πίσω (230 mm) με ABS σύστημα 9.1M της BOSCH Γερμανίας.
Προσφέρει αποτελεσματικότερη και άμεση πέδηση.
Ελαστικά Radial και Τροχοί Αλουμινίου
Οι εντυπωσιακής σχεδίασης ζάντες είναι από ελαφρύ κράμα αλουμινίου για μείωση του βάρους, προσφέροντας παράλληλα υψηλή ανθεκτικότητα.
Τα ελαστικά,τύπου radial, μεγιστοποιούν την επιφάνεια επαφής σε μεγάλες κλίσεις.
Είναι διάσταση 110/70-17 μπροστά και 160/60-17 πίσω.
Εξαιρετικής σχεδίασης εξάτμιση
Η εξαιρετικής σχεδίασης εξάτμιση είναι κατασκευασμένη από ανοξείδωτο ατσάλι, ανθεκτικό σε υψηλές και χαμηλές θερμοκρασίες, εξασφαλίζοντας μεγάλη διάρκεια ζωής.
Ο συνεπιβάτης θα αισθανθεί άνετα από την τοποθέτηση των ποδιών του κοντά στο διάφραγμα της εξάτμισης.
Ενισχυμένο ψαλίδι κράματος αλουμινίου
Το ψαλίδι από χυτό κράμα αλουμινίου επιτυγχάνει μείωση του βάρους, υψηλότερη στρεπτική ακαμψία και εξαιρετική σταθερότητα.
Δοχείο καυσίμου 19 λίτρων
Κινητήρας με υψηλή σχέση συμπίεσης
Με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και λίπανση ξηρού κάρτερ, προσφέρει μέγιστη ροπή 30Nm στις 7.500 σ.α.λ.
Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι έξι σχέσεων και η τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό.
Η με υψηλή σχέση συμπίεσης 12.5:1 λειτουργία του κινητήρα, προσφέρει υψηλές επιδόσεις με χαμηλότερη κατανάλωση.