SRT 800
Η κορυφή
360°
Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας της SRT 800 αποδίδει 76,2 ίππους στις 8.500 στροφές και 67Nm ροπής στις 6.500, με τη διάμετρο του εμβόλου και τη διαδρομή του στροφάλου να μαρτυρούν τη δυνατότητα για ανέβασμα πολλών στροφών. Ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι και ένας από τους πιο οικονομικούς της κατηγορίας, με την κατανάλωση να φτάνει μόλις τα 4,6L/100km
Οθόνη TFT 7″
H μεγάλη έγχρωμη TFT οθόνη 7″ προβάλει ένα μεγάλο πλήθος πληροφοριών με ευανάγνωστες ενδείξεις και με αυτόματη προσαρμογή φωτεινότητας. Επιπλέον, διαθέτει δυνατότητα διασύνδεσης με το κινητό του αναβάτη, για διαχείριση και προβολή των εισερχομένων κλήσεων.
Χυτές Αλουμινένιες Ζάντες
Με σαφή προσανατολισμό την χρήση κυρίως σε άσφαλτο, η SRT 800 διαθέτει χυτούς αλουμινένιους τροχούς με τη διάσταση του μπροστινού στις 17″. Το ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 43mm έχει τις κατάλληλες ρυθμίσεις, τόσο για άνεση όσο και για σπορ συμπεριφορά, ανεξαρτήτως του ρυθμού που κινείται η SRT 800. Οι ακτινικές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων σε συνδυασμό με την μονάδα ABS 9.1MB της Bosch, προσφέρουν ασφάλεια και εμπιστοσύνη στον αναβάτη, ακόμη και στα πιο απαιτητικά φρεναρίσματα.
Εργονομία, Προστασία και Στιλ
Ο μοναδική όψη της SRT 800, την κάνει να ξεχωρίζει από όλο τον ανταγωνισμό της κατηγορίας. Οι δύο LED προβολείς, πέρα από τη φυσική και ευρεία δέσμη που προσφέρουν, προσθέτουν και ένα ιδιαίτερο στιλ στην εμφάνιση της μοτοσυκλέτας, ενώ η ζελατίνα με τις προεκτάσεις στο κάτω μέρος της, προστατεύει επαρκώς τον αναβάτη από τον αέρα.
Το αμορτισέρ της SRT 800 ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου και την απόσβεση της επαναφοράς, προκειμένου να προσαρμόζεται στο οδηγικό στιλ και τις απαιτήσεις του αναβάτη της, διατηρώντας σε υψηλά επίπεδα τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας.
Η στιβαρή κατασκευή της σχάρας έχει τη δυνατότητα να φιλοξενήσει τις αποσκευές του αναβάτη